V Portorožu se je včeraj pričela SPORTO konferenca, ki poteka že enajsto leto zapored. Regijski dogodek na enem mestu združi ljudi s področja marketinga in sponzorstev v športu. Glavni namen konference je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj.


Na konferenci pa že vse od leta 2006 naprej podeljujejo tudi nagrade za prepoznavnost športnic, športnikov in športnih klubov, tako so tudi letos izbrali športne znamke z največjo vrednostjo v očeh javnosti. Na podlagi javnomnenjske raziskave je bil za blagovno znamko leta 2014 proglašen NK Maribor, ki je nagrado “SPORTO Brands” osvojil še tretjič zapored. Vijoličasti so bili uspešni že leta 2012 in 2013, kar pove vse o priljubljenosti najuspešnejšega slovenskega nogometnega kolektiva, ki v zadnjih letih vse uspešneje igra tudi na mednarodnih prizoriščih.

Med športnicami je nagrado prejela Tina Maze, med športniki Peter Prevc, enako nagrado pa podeljujejo tudi za hrvaško in srbsko področje. Pri južnih sosedih so bili za najboljše proglašeni atletinja Sandra Perković, tenisač Marin Čilić in hokejski klub Medveščak, v Srbiji pa tenisača Ana Ivanović in Novak Đoković in košarkarski klub Partizan.

Naloži več sorodnih novic
Naloži več novic od Peter Dominko
Naloži več novic iz Prva Liga

Dodaj odgovor

Poglejte še

V Ljudskem vrtu našli ustreznega strateškega partnerja

V taboru Maribora so storili pomemben korak pri sklenitvi sodelovanja z turškim poslovneže…