Sobotni večni derbi Maribora in Olimpije si je na tribunah Ljudskega vrta ogledalo 12.160 gledalcev. Dvoboj vodilnih moštev državnega prvenstva pa je veliko pozornosti požel tudi med televizijskimi gledalci, saj je derbi še tretjič v letošnji sezoni podrl rekord televizijski gledanosti slovenskih športnih dogodkov v zadnjih desetih letih, so sporočili iz NZS.


Zaključek sobotnega obračuna si je po merjenju AGB Nielsen Media Research (ciljna skupina 4+) ogledalo kar 337.616 gledalcev, kar je več kot 50 tisoč gledalcev jesenskega derbija v Stožicah, ko je bila presežena rekordna gledanost prvega letošnjega dvoboja. Avgustovski obračun Maribora in Olimpije je na malih televizijskih ekranih spremljalo 196.543 gledalcev v ciljni skupini nad štiri leta. Ob tem bi bila zanimiva tudi primerjava z gledanostjo reprezentančnih tekem Slovenije, saj je Tomaž Ambrožič, sicer direktor športne agencije Sport Media Focus, na družabnih omrežjih zapisal, da je gledanost derbija skoraj že presegla gledanost reprezentančnih tekem, a ob tem ni upošteval najvišje gledanosti.

Odgovorne v Nogometni zvezi Slovenije pa veseli tudi podatek, da ob televizijski gledanosti raste tudi obisk na tribunah. Že drugič v letošnji sezoni povprečni obisk kroga presega tri tisoč gledalcev na tekmo, skupaj pa si je vseh 120 tekem ogledalo 179.160 gledalcev oziroma skoraj 1.500 na posamezno tekmo, kar je 38% več minule sezone in kar 70% več od sezone 2013/14 (vir: uradni zapisniki www.prvaliga.si).

Vir: prvaliga.si
Naloži več sorodnih novic
Naloži več novic od Peter Dominko
Naloži več novic iz Prva Liga

Dodaj odgovor

Poglejte še

Domžalčani do pomembnih točk

Zaostali obračun 25. kroga državnega prvenstva med Domžalami in Koprom so dobili dvakratni…