Foto: Jure Banfi Deli na Facebook Deli na Twitter Deli na Google+ Deli na Reddit Deli na Pinterest Deli na Linkedin Na Brdu pri Kranju so se včeraj pozno popoldne sestali predstavniki slovenskih prvoligašev in Nogometne zveze Slovenije, na posvetu je beseda tekla predvsem o razvoju lige, tako z vidika medijsko-marketinškega produkta, kot po tekmovalni plati. “V uvodu posveta so predstavniki NZS predstavili analizo gledanosti prvega dela prvenstva ter pričakovanja v bližnji prihodnosti, tudi z vidika primerjav z drugimi prenosi v Sloveniji, ter primerljivimi in manj primerljivimi primeri iz tujine. Gledanost slovenskega prvoligaškega nogometa raste, gledanost derbijev v slovenski ligi pa je primerljiva ali celo boljša od derbijev v angleški in španski, kar jasno priča o tem, da je slovenski nogomet TV produkt, ki ga gledalci želijo spremljati. Na posvetu je bilo sicer govora tudi o pravnih zadevah, pa o organizaciji tekem, kjer se NZS trudi zmanjšati neposredne stroške domačinov, ter o koledarju tekem za prihodnjo sezono, ko je primarna želja predvsem skrajšati zimski premor, ko v Sloveniji ni nogometnih tekem,” so zapisali na spletni strani krovne nogometne zveze. V nadaljevanju posveta so predstavniki klubov predstavili še pobude in predloge v nastajajoči strategiji za razvoj slovenskega nogometa do leta 2020, kjer bo ena ključnih nalog NZS in klubov vrnitev gledalcev na nogometne stadione. Uvodne tekme spomladanskega dela sezone si je ogledalo skoraj 20 tisoč gledalcev, a je, kot so se strinjali vsi vpleteni, za še boljšo sliko na tribunah potrebnega še precej dela in truda. Peter Dominko