Foto: Martin Franetič Deli na Facebook Deli na Twitter Deli na Google+ Deli na Reddit Deli na Pinterest Deli na Linkedin Znana so finančna nadomestila iz naslova medijskih in sponzorskih pravic, ki si jih bodo v sezoni 2023/24 razdelili slovenski nogometni klubi, ki v članskih kategorijah nastopajo v tekmovanjih pod okriljem Nogometne zveze Slovenije. Največji delež pogače si bo razdelila deseterica prvoligaških klubov, med katere bo razdaljeno 2,1 milijona evrov oziroma v povprečju 210 tisoč evrov za vsakega člana slovenske elite. Kot spodbudo za napredovanje iz nižjega ranga bosta dodatnih 30 tisoč evrov, polovico vrednosti v športni opremi, prejela tudi Aluminij in Rogaška. Zmagovalec pokalnega tekmovanja bo prejel 80 tisoč evrov ter opremo v vrednosti 10 tisočakov. Finalist se bo moral zadovoljiti z 20 tisoč evri, še 10 tisoč pa bo prejel v opremi. Za primerjavo, v minuli sezoni hrvaškega državnega prvenstva je najmanj denarja iz naslova medijskih pravic zaslužil zadnjeuvrščeni Šibenik. Dalmatinci so v svoj žep pospravili 645.033 evrov. Da se bo klub lažje znašel v drugi ligi mu je pripadlo še dodatnih 132 tisoč evrov “bonusa.” Nekaj sredstev iz medijskih in sponzorskih pravic si pri nas sicer lahko obetajo tudi v nižjem rangu. Šestnajsterica članov 2. SNL si bo med seboj razdelila 120 tisoč evrov oziroma blagajna vsakega drugoligaša bo bogatejša za 7.500 evrov. Dravinja in Tolmin, ki sta napredovala iz 3. SNL, bosta prejela dodatnih pet tisoč evrov v denarju in pet tisoč evrov v opremi. Iz istega naslova si svoj delež pogače obeta tudi devet klubov, ki bodo v novi sezoni nastopali v ženski konkurenci. Vsak član 1. SŽNL bo bogatejši za 3.500 evrov. Ženskim klubom se bo še najbolj finančno izplačala uvrstitev v finale pokalnega tekmovanja. Finalistke bodo prejele pet tisoč evrov, zmagovalke pa štirikrat več. R. Š.