Foto: Damir Mrkonjič Deli na Facebook Deli na Twitter Deli na Google+ Deli na Reddit Deli na Pinterest Deli na Linkedin V Celju so v spomladanski del krenili z boljšim marketinškim pristopom kot v minulih sezonah v želji, da bi na Areno Petrol v naslednjih krogih privabili čimveč gledalcev. Nogometni klub Celje je v spomladanskem delu prava osvežitev kar se tiče marketinškega dela med prvoligaši. Pred domačo tekmo 23. kroga Prve Lige Telekom Slovenija so Celjani v sodelovanju s Petrolom na določenih bencinskih servisih v Celju prvim dvajsetim kupcem, katerih vrednost nakupa je bila večja od 20 evrov, podarili karto za ogled tekme med Celjem in Olimpijo. Tokrat v 24. krogu, ko bo v Mariboru odigran štajerski derbi, pa so šli v Celju še korak dalje. Klub navijačem Celja ponuja prav posebno priložnost, saj si bodo lahko tekmo med Mariborom in Celjem ogledali v živo in to z organiziranim prevozom. Cena gostovanja, ki vključuje prevoz in vstopnico za tekmo, znaša za imetnike kupljenih sezonskih vstopnic 5 €, za vse ostale pa 10 €. Omeniti velja, da so v upravi kluba v prvih dveh krogih spomladanskega dela prav prisrčno sprejeli imetnike sezonskih vstopnic. Na svojih sedežih so lahko namreč našli posebno nalepko s svojim imenom, ki še dodatno izraža njihovo podporo in prijateljstvo s klubom. Ob tem pa so Celjani na obeh dosedanjih tekmah skupaj s partnerji kluba poskrbeli tudi za nagradni igri, v katerih so s praktično nagrado razveselili po enega lastnika letne vstopnice. Vsekakor gre za prijetno novost med prvoligaši, saj se posledično s takšnimi akcijami tudi dvigne število obiskovalcev na stadionih. Prav navijači pa so tisti, za katere se navsezadnje nogomet igra, kajne? M. K.