Večni derbi Maribora in Olimpije resda ni navdušil s predstavo, saj smo v preteklosti videli že precej boljše igre, a je znova pritegnil veliko pozornosti. To potrjujejo tudi podatki o gledanosti, saj ga je ob razprodanih tribunah, na katerih se je zbralo 12.069 gledalcev, spremljalo tudi številčno občinstvo pred malimi ekrani.


“Po podatkih AGB Nielsen Media Research si je derbi 22. kroga Prve lige Telekom Slovenije v najbolj gledani minuti tekme ogledalo kar 329.383 gledalcev pred televizijskimi zasloni v ciljni skupini 4+, oziroma 36,35% vseh, ki so bili takrat pred TV sprejemniki. To pomeni, da si je derbi ogledalo kar 341.383 gledalcev,” so zapisali na spletni strani Nogometne zveze Slovenije.

Tokratni derbi je bil tako najbolj gledan prvoligaški obračun v letošnji sezoni, presegel je visoko postavljeno letvico v četrtem in trinajstem krogu, močno pa se je približal absolutnemu rekordu iz zaključka pretekle sezone. 

Grafika: NZS
Naloži več sorodnih novic
Naloži več novic od Peter Dominko
Naloži več novic iz Prva Liga

Dodaj odgovor

Poglejte še

Derbi dneva v Kopru ni prinesel zadetkov

Visokoleteči Muraši so se v 18. krogu Prve Lige Telemach podali na slovensko obalo, kjer s…