Foto: Jure Banfi Deli na Facebook Deli na Twitter Deli na Google+ Deli na Reddit Deli na Pinterest Deli na Linkedin Čeprav ima slovensko državno prvenstvo še precej možnosti za rast in razvoj, pa si kdaj in kdaj zasluži tudi nekaj pohval in lepih besed. To zagotovo velja za vse boljšo medijsko pokritost, ki se odraža tudi pri televizijski gledanosti. Pred letošnjo sezone je pravice za predvajanje tekem odkupil Pro Plus, ki se lahko pohvali z odlično gledanostjo tekem. Če si je še v pretekli sezoni televizijske prenose tekem Prve lige Telekom Slovenije v povprečju ogledalo 30 tisoč gledalcev, v novi sezoni pa si posamično srečanje v povprečju ogleda kar 60 tisoč gledalcev, kar je torej dvakrat več kot v minuli sezoni. Z odlično gledanostjo se lahko pohvali tudi nedeljski večni derbi Maribora in Olimpije, ki se je zaključil z visoko zmago Ljubljančanov, saj je postal najbolj gledan slovenski (ligaška in druga tekmovanja na nacionalnem nivoju) športni dogodek v zadnjih desetih letih. Derbi si je namreč v povprečju ogledalo kar 143 tisoč gledalcev, najbolj gledana tekme pa je nastopila ob 22:04, ko je tekmo spremljalo skoraj 200.000 TV gledalcev oziroma 10,1% gledalcev v ciljni skupini 4+ (vir: AGB Nielsen Media Research), so sporočili iz Nogometne zveze Slovenije. Velja po dodati še to, da se vse več gledalcev zbira tudi na tribunah, saj si je 30 tekem uvodnih šestih krogov Prve lige Telekom Slovenije v živo na tribunah ogledalo 46.850 gledalcev, kar je v primerjavi z enakim obdobjem prejšnje sezone, ko je bil večni derbi sicer prestavljen na začetek pomladanskega dela sezone (vendar je vključen v številko), za tretjino več. Spodbudne številke, ni kaj… Glejmo domače, pa dodajamo pri SNPortalu! Infografika: prvaliga.si Peter Dominko