Foto: Rok Zore Deli na Facebook Deli na Twitter Deli na Google+ Deli na Reddit Deli na Pinterest Deli na Linkedin Nogometaši Maribora se po včerajšnjem remiju v Domžalah že pripravljajo na četrtkov obračun s škotskim Aberdeenom, z zadovoljstvom pa so v nov teden vstopili tudi v pisarnah Ljudskega vrta. Vodstvo kluba, ki ga je zastopal direktor Bojan Ban, je namreč podaljšalo sodelovanje z enim od pomembnejših sponzorjev. Pivovarna Laško Union, ki z najtrofejnejšim slovenskim klubom sodeluje že dve desetletji, je dolgoletno zvestobo podaljšala za še dve leti. “NK Maribor je zagotovo eden izmed največjih, če že ne največji športni kolektiv v Sloveniji. Z izjemno bero lovorik v Sloveniji in uspešnem nastopanju v evropskih pokalih, predvsem bi želel izpostaviti dvakratno uvrstitev v ligo prvakov, katere sponzor je tudi naš lastnik Heineken, iz leta v leto dokazuje svojo vrhunskost in veličino. V pivovarni smo ponosni, da skupaj s klubom tvorimo uspešne zgodbe,” je po podpisu pogodbe za spletno stran aktualnega pokalnega prvaka dejal predsednik uprave Pivovarne Laško Union, mag. Dušan Zorko. “Izredno smo ponosni, da se nadaljuje naša skupna zgodba. Predvsem pa na spoznanje o potrditvi zaupanja z blagovno znamko, ki je tesno povezana s klubom že polni dve desetletji. Tudi ob spremembah lastniških struktur ni bilo nobenih pomislekov o novem dogovoru oziroma nadaljevanju sodelovanja, kar potrjuje, da si je NK Maribor ob zaupanju navijačev prislužil tudi zaupanje pokroviteljev. Nismo odvisni od posameznega rezultata, klubska strategija temelji na stabilnosti, dolgoročnem delovanju. Naše poteze so preudarne, skrbno analizirane in zato je NK Maribor stalnica v vrhu slovenskega nogometa ter ostaja konkurenčen na mednarodnem prizorišču. Strokovno delo, opravljeno z znanjem in strastjo, bo ostalo zaščitni znak,” pa se je po podaljšanju sodelovanja razgovoril Bojan Ban. Direktor mariborskega prvoligaša je še dodal: “Verjamem, da sezona 2016/17, ki se je dobro začela, prinaša nove številne prijetne trenutke. Z veliko vijol’čne energije, velikim številom gledalcev, ki nas bodo spremljali v Ljudskem vrtu in na gostovanjih. In z več kot dovolj razlogi za zadovoljstvo, tako z naše kot s strani zvestih poslovnih partnerjev.” Peter Dominko