Foto: NK Maribor/ Mediaspeed Deli na Facebook Deli na Twitter Deli na Google+ Deli na Reddit Deli na Pinterest Deli na Linkedin V hospitality prostorih Ljudskega vrta je bil predstavljen nov humanitarni projekt, ki je nastal v sodelovanju z NK Maribor in družbo Mastercard. Akcija “Zasluženo odsluženo” bo številnim podpornikov štajerskega prvoligaša omogočila nakup zbirateljskih dresov. Kolekcija oblačil je sestavljena iz avtentičnih dresov iz preteklosti. Gre za številne drese, v katerih so nogometaši Maribora spisali velike zmage in tako pripomogli k bogati zgodovini kluba. Akcija ima tudi dobrodelno noto, saj bo izkupiček od prodaje namenjen nakupu nogometnih žog, ki bodo donirane lokalnim nogometnim klubom oziroma njihovim nogometnim šolam. NAKUP je mogoče opraviti na spletni strani kluba, v primeru nakupa s kartico Mastercard pa bo Mastercard zbrana sredstva podvojil. “Tako v športnem delu kot v poslovnem področju si v NK Maribor prizadevamo stopiti korak dlje, delati nove korake naprej. Vedno pri našem delu in skrbi za nenehni razvoj blagovne znamke skušamo poskrbeti za napredek v različnih pogledih in tudi ta korak je eden tistih, po katerih stremimo, da bi bili inovativni. NK Maribor je v preteklosti že velikokrat pokazal, da je najboljša športna znamka v Sloveniji, ki jo gradimo tudi s takšnimi projekti. Če lahko takšne dobre projekte izpeljemo s kom izmed svojih partnerjev, toliko bolje. Sodelovanje z družbo Mastercard je samo nadgradnja odličnega poslovnega sodelovanja, ki traja zdaj že skoraj polnih sedem let. V tej akciji se je dejansko sodelovanje pisalo samo po sebi – NK Maribor, ki ustvarja neprecenljiva doživetja in Mastercard, ki takšna doživetja podpira. S takšnimi projekti pa vračamo tudi v nogometno okolje, iz katerega črpamo sedanje in bodoče nogometaše, naše člane. S tem smo sklenili krog. Izkupiček bomo namenili nakupu nogometnih žog, ki jih bomo podarili okoliškim nogometnim klubom in šolam ter s tem pripomogli k razvoju mladih nogometašev,” je hvale vreden projekt predstavil športni direktor Maribora Bojan Ban. Podobno navdušen nad akcijo je bil tudi Aleš Petejan, direktor marketinga pri Mastercard Slovenija: “Mastercard ima zapisano v DNK, da povezujemo ljudi z njihovimi strastmi. Prav šport pa je ena izmed največjih strasti. Skupaj trpimo ob neuspehih, skupaj se veselimo ob zmagah. Z NK Maribor že 7 let uspešno sodelujemo pri različnih projektih. Zavedamo se pomena naše blagovne znamke in si prizadevamo, da pomagamo pri razvoju za prihodnost. Všeč nam je bila zamisel o povezovanju zgodovine kluba z razvojem prihodnjih nogometnih rodov v Mariboru, a tudi širši okolici. Gre za nadaljevanje našega uspešnega sodelovanja z NK Maribor, ob tem pa se zelo dobro zavedamo svoje vloge v okolju, zato smo se odločili, da ob tem, ko gre avtomatično večina denarja v dobrodelne namene, še dodatno prispevamo svoj delež. Ob nakupu izdelkov s kartico Mastercard bo Mastercard zbrana sredstva še podvojil. Zdaj se s ponosom lahko ozremo nazaj v zgodovino ob predstavitvi teh oblačil, čez kakšno desetletje pa bodo tej kolekciji dodani kakšni dresi nove generacije igralcev, ki bodo morda tudi ob tej pomoči zrasle v uspešne nogometaše.” Foto: NK Maribor/ Mediaspeed Foto: NK Maribor/ Mediaspeed Foto: NK Maribor/ Mediaspeed Foto: NK Maribor/ Mediaspeed Foto: NK Maribor/ Mediaspeed Foto: NK Maribor/ Mediaspeed R. Š.