Sobotni večni derbi Olimpije in Maribora je na tribune največjega slovenskega nogometnega objekta zvabil skoraj 14 tisoč gledalcev, natančneje, dvoboj vodilnih moštev državnega prvenstva si je v živo ogledalo kar 13.770 nogometnih navdušencev.


Dvoboj večnih rivalov pa je odličen sprejem doživel tudi pri televizijskih gledalcih, saj ga je po podatkih AGB Nielsen Media Research pred malimi zasloni v ciljni skupini 4+ ogledalo kar 313.675 gledalcev, kar pomeni, da si je tekmo ogledalo kar 36,5% vseh gledalcev, ki so bili v tistem času pred televizijskimi sprejemniki, so sporočili iz Nogometne zveze Slovenije. To obenem pomeni, da je bil derbi najbolj gledan slovenski športni dogodek letošnje sezone.

“Odlična TV gledanost tekme slovenskega državnega prvenstva je še dodatno spodbuda tudi zato, ker so imeli gledalci v zadnjem obdobju na malih sprejemnikih možnost gledati odlične nogometne tekme, vključno s tekmama slovenske nogometne reprezentance proti Slovaški in Angliji. Slovenski nogomet je tako v zadnjih desetih dneh pred TV zaslone in na stadione pritegnil več kot milijon nogometnih navdušencev v Sloveniji,” so še zapisali pri NZS.

Uvodnih 65 tekem letošnjega državnega prvenstva si je v živo ogledalo 96.800 gledalcev, kar je v povprečju 1.489 na tekmo, kar je sicer nekoliko manj od lanske sezone, ki se lahko pohvali s številko 1.569 gledalcev na srečanje.

Naloži več sorodnih novic
Naloži več novic od Peter Dominko
Naloži več novic iz Prva Liga

Dodaj odgovor

Poglejte še

Maribor pod novim vodstvom: “Popolna osredotočenost – brez bližnjic”

Čeprav že vedo, da bo evropska premiera proti poražencu dvoboja Paks – Cluj, v Mariboru za…