Foto: Jure Banfi
Večni derbi Maribora in Olimpije resda ni navdušil s predstavo, saj smo v preteklosti videli že precej boljše igre, a je znova pritegnil veliko pozornosti. To potrjujejo tudi podatki o gledanosti, saj ga je ob razprodanih tribunah, na katerih se je zbralo 12.069 gledalcev, spremljalo tudi številčno občinstvo pred malimi ekrani.
“Po podatkih AGB Nielsen Media Research si je derbi 22. kroga Prve lige Telekom Slovenije v najbolj gledani minuti tekme ogledalo kar 329.383 gledalcev pred televizijskimi zasloni v ciljni skupini 4+, oziroma 36,35% vseh, ki so bili takrat pred TV sprejemniki. To pomeni, da si je derbi ogledalo kar 341.383 gledalcev,” so zapisali na spletni strani Nogometne zveze Slovenije.
Tokratni derbi je bil tako najbolj gledan prvoligaški obračun v letošnji sezoni, presegel je visoko postavljeno letvico v četrtem in trinajstem krogu, močno pa se je približal absolutnemu rekordu iz zaključka pretekle sezone.
Šetrti krog Golgeter Premium lige MNZ Maribor je ponudil mešanico hladnokrvne učinkovitosti, dramatičnih preobratov in…
Osijek je po sedmih krogih hrvaškega prvenstva tam, kjer ga nihče ni pričakoval – na…
Mura je po devetih krogih nove sezone znova v središču pozornosti iz napačnih razlogov. Rezultati…
Ljubljanska Olimpija se je po novi zaušnici v domačem prvenstvu odločila za radikalen rez. Vodstvo…
Nogometaši Celja so na gostovanju v Ajdovščini vse do 70. minute srečanja proti Primorju zaostajali…
Popoldanski obračun Mure in Radomelj je v prekmurski prestolnici postregel s kopico priložnosti, toda mreži…