Le še mesec in pol ločuje slovenske ljubitelje nogometa in organizatorje do svečane otvoritve evropskega nogometnega prvenstva do 21 let, ki ga ob Sloveniji gosti še Madžarska. Priprave na spektakel so v zaključni fazi, Nogometna zveza Slovenije pa je v sodelovanju s Slovensko tiskovno agencijo organizirala okroglo mizo o poteku priprav na dogodek ter pričakovanjih organizatorjev.


Celje, Koper, Ljubljana in Maribor so mesta, ki bodo gostila slovenski del prvenstva, ki bo odigran v dveh fazah. Skupinski del se bo igral med 24. in 31. marcem, zaključni boji pa so na sporedu med 31. majem in 6. junijem. Lea Soklič, vodja projekta evropsko prvenstvo do 21 let na NZS, je prepričana, da gre za največji nogometni dogodek v samostojni Sloveniji: “To je največji nogometni dogodek v samostojni Sloveniji. V enem tednu oziroma osmih dneh bomo priča dvanajstim tekmam v skupinskem delu in nato v maju oziroma juniju še tekmam zaključnega dela, z velikim finalom v Ljubljani 6. junija. NZS je v evropskem merilu precej majhna nogometna zveza po številu zaposlenih, tako da je ta dogodek za nas seveda velik zalogaj. Z organizacijo smo se že začeli ukvarjati leta 2019, sedaj ko nas do začetka loči samo še šest tednov pa smo prešli na izvedbeno fazo organizacije. Usklajujemo še zadnje podrobnosti z upravljavci objektov in lastniki stadionov, z reprezentancami, ki pridejo v slovenijo itd. Organizacijska skupina je do sedaj obsegala 30 ljudi, to pa bomo v naslednjih mesecih sigurno povišali na 150 ljudi. Smo majhna zveza in to je za nas velik zalogaj, ki pa ga bomo z veseljem opravili, saj gre za dogodek, ki nam bo ostal v ponos tudi za naprej.”

Organizatorji prvenstva upajo, da si bodo spektakel lahko v živo ogledali tudi gledalci, a se zavedajo, da so odvisni od odločitev in sproščanja ukrepov slovenske in madžarske vlade. Oldočitev o tem ali bodo lahko gledalci na tribunah še ni bila sprejeta, zaradi trenutnih epidemioloških razmer pa se je celotna promocija dogodka preselila na splet: “Vsi dogodki okrog promocije prvenstva so se preselili na splet, čeprav smo v prvi fazi načrtovali veliko več dogodkov, s katerimi bi prvenstvo približali navijačem na osebni ravni. Sedaj smo se tako mi kot tudi mesta gostiteljice osredotočili na splet in digitalni doseg naših navijačev. Ob tej priložnosti lahko omenim našo dobrodelno spletno kampanjo Age means nothing, ki smo jo začeli. Pozivamo vse, da se posnamejo pri svojem nogometnem znanju, označijo Age means nothing na Instagramu ali Tik Toku in s tem bo Nogometna zveza Slovenije v njihovem imenu prispevala 10 evrov za dobrodelne namene.

Evropsko prvenstvo do 21 let je eden od najpomembnejših reprezentačnih dogodkov v Uefinem koledarju in dogodek, ki ima izjemno velik doseg. “Pred dvema letoma si je prvenstvo v Italiji skupno ogledalo 150 milijonov televizijskih gledalcev. Mi pričakujemo še nekoliko višjo številko, glede na to, da bo 16 ekip in posledično več tekem,” je dejala Sokličeva, ki upa, da bodo tako NZS kot tudi mesta gostiteljice in vsi, ki so udeleženi v projekt, od njega odnesli čim več: “Dediščino tega prvenstva si želimo na več področjih. Tudi od mest gostiteljic upam, da bodo našli iz tega prvenstva dediščino za naprej. Tudi upam, da smo stadione in infrastrukturo dogradili in da bo klubom in mestom ostala za naprej. Želimo si popularizacijo nogometa, da ga približamo vsem generacijam, kot pove že slogan prvenstva Age means nothing. Želimo si pokazati, da smo sposobni organizator in da znanje, ki ga bomo pridobili z organizacijo tega prvenstva, delimo naprej na vse naše nogometne deležnike. Na koncu pa seveda, da na tem velikem nogometnem odru predstavimo Nogometno zvezo Slovenije in vsa mesta gostiteljice v najlepši luči.”

Naloži več sorodnih novic
Naloži več novic od R. Š.
Naloži več novic iz Reprezentanca

Dodaj odgovor

Poglejte še

Junaški finiš: Slovenija do remija proti svetovni velesili!

Slovenska ženska nogometna reprezentanca se s turneje v Avstraliji vrača z velikim uspehom…