Categories: Legionarji

Mlakar s svojimi predstavami Hajduku pomagal do lepega kosa finančne pogače

Za slovenskega napadalca Jana Mlakarja je pravkar končana sezona bila njegova najboljša na tujem v dosedanji karieri. Štiriindvajsetletnik je z odličnimi predstavami v dresu Hajduka, z enajstimi zadetki je bil drugi strelec Splitčanov, svojemu klubu pomagal tudi po finančni plati.

Najboljša deseterica klubov pri naših južnih sosedih si je v zaključku sezone namreč razdelila denar od televizijskih pravic. Hrvaški prvoligaši zajeten kupček denarja delijo glede na končno uvrstitev na lestvici. Hajduk je sezono zaključil na drugem mestu, kar pomeni, da se bo stanje v klubski blagajni Dalmatincev izboljšalo za več kot milijon evrov. Sedemmestno številko je s četrtim mestom presegla tudi Rijeka Maria Jurčevića, ki je večji del jesenskega dela sezone bila zasidrana pri dnu lestvice. Tudi devetouvrščena Gorica Tima Matavža bo prejela lep kupček denarja. In kako izgleda razdelitev denarja iz naslova televizijskih pravic v HNL?

1. Dinamo – 1.231.667 €
2. Hajduk – 1.141.416 €
3. Osijek – 1.051.161 €
4. Rijeka – 1.006.038 €
5. Istra – 915.787 €
6. Varaždin – 870.661 €
7. Lokomotiva – 825.535 €
8. Slaven – 780.410 €
9. Gorica – 690.158 €
10. Šibenik – 645.033 €

Hrvaški prvoligaši so v pravkar končani sezoni si torej razdelili več kot devet milijonov evrov. Vrednost pogodbe je sicer deset milijonov, a se nekaj denarja steka tudi v drugo ligo in ženski nogomet. Številke so popolnoma neprimerljive s Slovenijo. Radenko Mijatović je pred meseci dejal, da slovenski prvoligaši dobijo iz naslova televizijskih pravic trideset odstotkov tega, kar dobijo hrvaški. Predsednik Nogometne zveze Slovenije je bržčas v mislih imel, da vsak član slovenske prve lige dobi približno trideset odstotkov tega, kar bo na Hrvaškem prejel zadnjeuvrščeni Šibenik, ki ga prihodnjo sezono čaka igranje v drugoligaški konkurenci.

Je pa hrvaška liga dostopna na celotnem ozemlju naše južne sosede. Pri nas slovensko ligo lahko spremlja le dobra tretjina prebivalstva, kar ima po mnenju nekaterih funkcionarjev celo negativen vpliv na finance klubov. Direktor sežanskega Tabora Davor Škerjanc je nedavno priznal, da slaba pokritost nosilca televizijskih pravic (Sportklub) v deželi na sončni strani Alp botruje celo k temu, da klubi težje pridobivajo sponzorje, slednji pa v nekaterih primerih tudi odpovedujejo sodelovanja.

Recent Posts

Prvi trening Tanrıvermişa: kdo je bil, kdo manjkal in kaj sledi

Nogometaši Maribora so v danes prvič zavihali rokave in zakorakali v priprave na sezono 2025/26…

1 dan ago

Nemanič na radarju Špancev, a (za zdaj) ostaja brez kluba

Klemen Nemanič po slovesu od Celja ostaja brez novega kluba – vsaj za zdaj. Čeprav…

1 dan ago

Presenečenje iz Celja: sodelovanje z nogometnim palčkom iz Azerbajdžana!

Namesto nove okrepitve iz tujine je Celje predstavilo nekaj povsem drugačnega – dogovor o sodelovanju…

1 dan ago

Gal Kurež zapušča Slovenijo: iz Prekmurja na sredozemski jug

Slovenski nogometaš Gal Kurež bo nogometno pot nadaljeval pod ciprskim soncem. Potem ko se v…

1 dan ago

Z dobrimi igrami v 2. SNL do prvoligaške priložnosti

Nova poletna okrepitev v zasedbi Primorja je Jon Ficko. Enaindvajsetletni osrednji branilec se v vrste…

1 dan ago

Na Bonifiki ponovno nakupovali v Franciji

Prvo poletno okrepitev so predstavili tudi v Kopru. Dres kanarčkov bo v prihajajoči sezoni nosil…

1 dan ago