Filmi in TV Serije
-
- Prispevkov: 613
- Pridružen: 20. Dec 2011 14:30
- Kraj: Cerklje ob Krki
Filmi in TV Serije
Upam, da ni problema ker sem odprl novo temo glede filmov in TV serij?
Je kdo ljubitelj filmov? Če si katerega ogledate, bi z veseljem videl, če bi ga priporočali.
Sam sem si nazadnje ogledal "Trepass", "Football factory" in pa "College road trip". Nobeden od teh filmov me ni posebej navdušil. Še najboljši je bil Trespass.
Sicer pa obožujem serije. Zame najboljša kar sem jih kdaj gledal je "Dexter". Izmed zelo priljubljenih pa še "How I met your mother", "Dr. House" pa "CSI Miami".
Je kdo ljubitelj filmov? Če si katerega ogledate, bi z veseljem videl, če bi ga priporočali.
Sam sem si nazadnje ogledal "Trepass", "Football factory" in pa "College road trip". Nobeden od teh filmov me ni posebej navdušil. Še najboljši je bil Trespass.
Sicer pa obožujem serije. Zame najboljša kar sem jih kdaj gledal je "Dexter". Izmed zelo priljubljenih pa še "How I met your mother", "Dr. House" pa "CSI Miami".
Re: Filmi in TV Serije
Tu odspodaj so vse serije , ki sem jih pogledal v celoti in so razvrščene od najboljše do najslabše. Trenutno pa gledam Castle.
Ime serije :
Arrested Development
NCIS
Stargate SG-1
Friends
The Big bang theory
Merlin
Camelot
Psych
The Office
That 70's show
How I met you mother
Boston Legal
Raising Hope
New Girl
Family Guy
Modern Family
Tge Fresh Prince of Bel-Air
Scrubs
Person of Intrest
Game of Thrones
MacGyver
American Dad
Las Vegas
3rd rock from the sun
House M.D.
Suits
King of Quenes
The Walking Dead
2 and a Half man
JAG
Dexter
Community
Dharma ˛& Greg
Everybody loves Raymond
Stargate Atlantis
2 Broke Girls
Chuck
Once Upon a time
Alcatraz
Faling Skies
24
Glee
Heroes
Prison Break
Ime serije :
Arrested Development
NCIS
Stargate SG-1
Friends
The Big bang theory
Merlin
Camelot
Psych
The Office
That 70's show
How I met you mother
Boston Legal
Raising Hope
New Girl
Family Guy
Modern Family
Tge Fresh Prince of Bel-Air
Scrubs
Person of Intrest
Game of Thrones
MacGyver
American Dad
Las Vegas
3rd rock from the sun
House M.D.
Suits
King of Quenes
The Walking Dead
2 and a Half man
JAG
Dexter
Community
Dharma ˛& Greg
Everybody loves Raymond
Stargate Atlantis
2 Broke Girls
Chuck
Once Upon a time
Alcatraz
Faling Skies
24
Glee
Heroes
Prison Break
-
- Prispevkov: 613
- Pridružen: 20. Dec 2011 14:30
- Kraj: Cerklje ob Krki
Re: Filmi in TV Serije
Sedaj sem v dveh dneh pogledal 6 sezono Dexterja. Kakšen zaključek sezone Že komaj čakam naslednjo.
Re: Filmi in TV Serije
Tisti film o Zidane-u je bil dober, Zidane - A 21th Century Portrait. Če kdo ni gledal. Zame daleč najboljši film kar se tiče teh nogometnih. Mojstrovina, v bistvu.
proti modernemu nogometu
http://youtu.be/3wYP-xyVDys
http://youtu.be/3wYP-xyVDys
-
- Prispevkov: 613
- Pridružen: 20. Dec 2011 14:30
- Kraj: Cerklje ob Krki
Re: Filmi in TV Serije
Se že nalaga
Še kak film povezan z nogometom oz. z navijaštvom? Gledam sem Goal, Green street hooligans, nazadnje football factory.
Goal mi je bil na začetku izvrsten, ampak je kvaliteta padala. Tako je v večini filmov z nadaljevanji. Prav tako GSH. Prvi del fantastičen, drugi nepotreben. Football factory pa vsaj meni osebno tudi nič posebnega...
Še kak film povezan z nogometom oz. z navijaštvom? Gledam sem Goal, Green street hooligans, nazadnje football factory.
Goal mi je bil na začetku izvrsten, ampak je kvaliteta padala. Tako je v večini filmov z nadaljevanji. Prav tako GSH. Prvi del fantastičen, drugi nepotreben. Football factory pa vsaj meni osebno tudi nič posebnega...
Re: Filmi in TV Serije
Ta film o Zidane-u je drugačen, kot nekateri mogoče pričakujejo. Ni skupek njegovih najboljših trenutkov na tekmah ali kaj podobnega. Tako da ne bo kdo razočaran. V celoti kaže, kako je odigral 1 samo tekmo. Zame je film mojstrovina, samo moraš ga razumeti.
Trailer:
Drugače pa imaš še tisti film Čudež v Bernu, pa Escape to Victory, tega sicer nisem gledal, neki vojni ujetniki igrajo nogomet proti nacistom, Sylvester Stallone je golman
Trailer:
Drugače pa imaš še tisti film Čudež v Bernu, pa Escape to Victory, tega sicer nisem gledal, neki vojni ujetniki igrajo nogomet proti nacistom, Sylvester Stallone je golman
proti modernemu nogometu
http://youtu.be/3wYP-xyVDys
http://youtu.be/3wYP-xyVDys
Re: Filmi in TV Serije
Spielbergova klasika Duel iz leta 1971
Nima neke globoke zgodbe. Norec s tovornjakom preganja nekega poslovneža. To je vsa zgodba. Vseeno super film
Priporočam
Nima neke globoke zgodbe. Norec s tovornjakom preganja nekega poslovneža. To je vsa zgodba. Vseeno super film
Priporočam
proti modernemu nogometu
http://youtu.be/3wYP-xyVDys
http://youtu.be/3wYP-xyVDys
Re: Filmi in TV Serije
French Connection (1971), super film, v filmu je ena najboljših "car chase" scen v zgodovini filma, film je "loosely based" na resnični zgodbi iz časov, ko je večina heroine v ZDA prihajala iz Francije (preko mafijskih povezav med korzikansko mafijo, Sicilijanci, italijansko mafijo iz Kanade in družino Lucchese iz NY). V tem filmu so v glavni vlogi policaji. Imena niso resnična, so pa liki po vzoru resničnih oseb
proti modernemu nogometu
http://youtu.be/3wYP-xyVDys
http://youtu.be/3wYP-xyVDys
Re: Filmi in TV Serije
Serija Prison Break vas ne bo razočarala.
Re: Filmi in TV Serije
Si pogledal zadnji dve sezoni . To je bil polom od poloma.
-
- Prispevkov: 189
- Pridružen: 16. Maj 2012 08:30
Re: Filmi in TV Serije
Prva sezona Prison Breaka vas ne bo razočarala.
Tudi pri Lostu so na koncu zašli v čudne vode, House je zgubil ogromno gledanosti. Redke so serije, ki proti koncu ne poniknejo
Tudi pri Lostu so na koncu zašli v čudne vode, House je zgubil ogromno gledanosti. Redke so serije, ki proti koncu ne poniknejo
Preberite blog z mojimi zapisi na temo športa, politike, potovanj in dela v tujini:
https://boringslovenian.blogspot.co.at/
https://boringslovenian.blogspot.co.at/
-
- Prispevkov: 613
- Pridružen: 20. Dec 2011 14:30
- Kraj: Cerklje ob Krki
Re: Filmi in TV Serije
Prve dve sezoni Prison Break-a sta odlični. Nadaljnje več ne.
Je pa res, da ponavadi s serijami vlečejo predolgo in izgubijo gledanost in zanimivost. HIMYM ni več tako dobra kot od začetka, tudi Dr. House ne več. V nasprotju s temi pa je glede tega Dexter pravi fenomen. Ena sezona vmes mi je bila malo slabša(Ne vem točno katera), sedaj pa ne vem kako bom počakal naslednjo sezono
Pa da omenim meni še zelo ljubo serijo Monk. Meni je fantastična
Je pa res, da ponavadi s serijami vlečejo predolgo in izgubijo gledanost in zanimivost. HIMYM ni več tako dobra kot od začetka, tudi Dr. House ne več. V nasprotju s temi pa je glede tega Dexter pravi fenomen. Ena sezona vmes mi je bila malo slabša(Ne vem točno katera), sedaj pa ne vem kako bom počakal naslednjo sezono
Pa da omenim meni še zelo ljubo serijo Monk. Meni je fantastična
Re: Filmi in TV Serije
Jaz sem gledal Prison Break in mi je bil pač ... gledljiv. Serija kot serija. Nič posebnega ampak tudi ne slab.
Je pa od vseh serij, ki sem jih gledal, daleč najboljša Sopranovi (osebno mnenje), zelo realistična, zanimivi karakterji in vedno dinamična zgodba. Niti ena sezona se mi ni vlekla in vse skupaj deluje kot neka celota, zaključek pa je itak odličen, čeprav dosti ljudem ni bil všeč, ampak meni je naravnost genialen.
Sicer pa nisem ne vem kak ljubitelj serij, gledam jih, vendar mi skoraj nobena ne ostane v spominu. Najraje imam starejše filme, predvsem filme z gangstersko vsebino ali kaj podobnega, evo tukaj par filmov, ki jih priporočam, vsi te filmi so klasike in po mojem mnenju veliko boljši od teh današnjih uspešnic:
The Dirty Dozen (1967)
Trailer je glup, film odličen. Po tem filmu se nekako zgleduje Inglorious Basterds, samo kar se mene tiče se sploh ne more primerjati, ker je Lee Marvin pač večji car kot Brad Pitt. Zame je Lee Marvin eden najboljših igralcev, kar se tiče teh "tough guy" vlog.
Point Blank (1967)
Še en film z Lee Marvinom v glavni vlogi, bori se proti mafiji iz San Francisca, ker hoče, da mu vrnejo denar, ki mu ga dolgujejo. Zgodba nič posebnega, je pa zato sam film zelo dobro odigran in posnet in pač klasika.
Kelly's Heroes (1970)
Kultni film, vojni film, ki je hkrati anti-vojni. Glavno vlogo igra Clint Eastwood. Načeloma ne maram takih hipijevskih stvari, samo ta film je res dober in zabaven. Predvsem mi je dober zato, ker se pač na nek način dela norca iz raznih patetičnih filmov iz 2. svetovne vojne, kjer so zavezniki ne vem kakšni heroji, tukaj se glavne junake prikazuje kot posameznike, ki se jim gre samo za osebne koristi in jih briga za vojno, zaveznike, nacizem...
Get Carter (1971)
Kultni gangsterski film.
Je pa od vseh serij, ki sem jih gledal, daleč najboljša Sopranovi (osebno mnenje), zelo realistična, zanimivi karakterji in vedno dinamična zgodba. Niti ena sezona se mi ni vlekla in vse skupaj deluje kot neka celota, zaključek pa je itak odličen, čeprav dosti ljudem ni bil všeč, ampak meni je naravnost genialen.
Sicer pa nisem ne vem kak ljubitelj serij, gledam jih, vendar mi skoraj nobena ne ostane v spominu. Najraje imam starejše filme, predvsem filme z gangstersko vsebino ali kaj podobnega, evo tukaj par filmov, ki jih priporočam, vsi te filmi so klasike in po mojem mnenju veliko boljši od teh današnjih uspešnic:
The Dirty Dozen (1967)
Trailer je glup, film odličen. Po tem filmu se nekako zgleduje Inglorious Basterds, samo kar se mene tiče se sploh ne more primerjati, ker je Lee Marvin pač večji car kot Brad Pitt. Zame je Lee Marvin eden najboljših igralcev, kar se tiče teh "tough guy" vlog.
Point Blank (1967)
Še en film z Lee Marvinom v glavni vlogi, bori se proti mafiji iz San Francisca, ker hoče, da mu vrnejo denar, ki mu ga dolgujejo. Zgodba nič posebnega, je pa zato sam film zelo dobro odigran in posnet in pač klasika.
Kelly's Heroes (1970)
Kultni film, vojni film, ki je hkrati anti-vojni. Glavno vlogo igra Clint Eastwood. Načeloma ne maram takih hipijevskih stvari, samo ta film je res dober in zabaven. Predvsem mi je dober zato, ker se pač na nek način dela norca iz raznih patetičnih filmov iz 2. svetovne vojne, kjer so zavezniki ne vem kakšni heroji, tukaj se glavne junake prikazuje kot posameznike, ki se jim gre samo za osebne koristi in jih briga za vojno, zaveznike, nacizem...
Get Carter (1971)
Kultni gangsterski film.
proti modernemu nogometu
http://youtu.be/3wYP-xyVDys
http://youtu.be/3wYP-xyVDys
-
- Prispevkov: 613
- Pridružen: 20. Dec 2011 14:30
- Kraj: Cerklje ob Krki
Re: Filmi in TV Serije
Priporočam film: Law abiding citizen. Meni osebno eden najboljših filmov. Redko se zgodi, da kateri film pogledam dvakrat. Ta je eden izmed teh
-
- Prispevkov: 613
- Pridružen: 20. Dec 2011 14:30
- Kraj: Cerklje ob Krki
Re: Filmi in TV Serije
Gleda kdo serijo Mentalist? Sam sem jo začel gledati in me je res zelo, zelo pritegnila. Vsekakor toplo priporočam Zame veliko bolj kakovostna, kot recimo CSI-i.
Re: Filmi in TV Serije
Jaz je negledam . To pa zaradi tega ker so ukradli ideje Psychu , ki je zame veliko boljša serija in se v njej tudi veliko norčujejo iz Mentalista.
-
- Prispevkov: 613
- Pridružen: 20. Dec 2011 14:30
- Kraj: Cerklje ob Krki
Re: Filmi in TV Serije
Meni je pa odlična. Psych je tudi odlična, ampak ne vem no. Mentalist mi je veliko bolje narejen, bolj me je pritegnil.
Re: Filmi in TV Serije
Sta pa obe veliko slabši od Game of Thrones
- janbuc
- Prispevkov: 5903
- Pridružen: 17. Dec 2011 18:44
- Klub: FC Barcelona
- Kraj: Šmartno pri Litiji
- Kontakt:
Re: Filmi in TV Serije
Umrl Polde Bibič (Moj ata socialistični kulak., Cvetje v jeseni, Bedanec-Kekec..itd.)
r.i.p
r.i.p
-
- Prispevkov: 613
- Pridružen: 20. Dec 2011 14:30
- Kraj: Cerklje ob Krki
Re: Filmi in TV Serije
Kakšna dobra kriminalistična serija?
Mentalista sem sicer pogledal (3. sezone). Za 4. sezono pa ne najdem na Partisu s podnapisi.
Mentalista sem sicer pogledal (3. sezone). Za 4. sezono pa ne najdem na Partisu s podnapisi.
Kdo je na strani
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost