Foto: Vid Ponikvar / Sportida
Kot uvod v SPORTO konferenco o marketingu in sponzorstvih v športu, ki bo letos tradicionalno v Portorožu 1. in 2. decembra, je danes v Nacionalnem nogometnem centru Brdo pri Kranju ob sogostiteljstvu Nogometne zveze Slovenije (NZS) in partnerja Pivovarne Union potekal zanimiv in številno zastopan tematski dogodek Ženski šport.
Zanimivi govorci, predvsem pa govorke z raznih področij športa so pritegnili več kot sto udeležencev, poslovnih partnerjev, sponzorjev, športnih delavcev in medijev. Kakšne so priložnosti za sponzorske znamke in kako pestra je medijska krajina, če imamo v mislih zgolj ženske v športu?
Od pregleda stanja do velikih izzivov na področju ženskega športa v tujini in pri nas so na petih panelih predavanj po vrsti sodelovali: Emma Sykes, odgovorna za razvoj ženskega nogometa pri UEFA, Martin Koželj, generalni sekretar NZS, Muriël Boelen iz Pivovarne Laško Union, Tjaša Kolenc Filipčič iz Zavarovalnice Triglav, Sašo Bertoncelj iz BTC, Divna Brkić Hendrickx iz Klipinga, Tilen Lamut iz Elevatum Sports, Tea Starc, direktorica Teniške zveze Slovenije, Aleksandra Česen, nogometna sodnica, in olimpijska prvakinja v judu Andreja Leški.
Več o vsebini predavanj bo na voljo na spletni strani www.sporto.si.
Če je kdo pričakoval miren krog brez pretresov, ga je realnost hitro streznila. Osmi krog…
Maribor je po koncu poletnega prestopnega roka sicer razveselil svoje navijače z dvema velikima okrepitvama,…
Mura je s pogledom usmerjenim v prihodnost dokončno potrdila, da bo njen levi bočni branilec…
Pričeli so se boji za uvrstitev v osmino finala slovenskega pokala. Velenjski Rudar je v…
Zadnja domača tekma skupinskega dela kvalifikacij za uvrstitev na svetovno prvenstvo je dober mesec dni…
Koprčani so Maribor premagali z 1:0, toda če bi sodili samo po izjavah trenerja Zorana…