Foto: NK Olimpija Ljubljana FB
Ljubljanska Olimpija je zadnja 3 leta sodelovala z Merkur zavarovalnico, logotip podjetja pa je bil dobro viden tudi na dresih članskega moštva. Pogodba o sodelovanju je s koncem zadnje sezone potekla, zavarovalnica pa te pogodbe ni želela podaljšati, saj so se odločili za usmerjanje delovanja v trajnostni razvoj.
Tako se Ljubljančani v novo sezono podajajo brez glavnega pokrovitelja, po besedah v lastni objavi pa tudi v novo obdobje. Ob tej novici pa se znova porajajo vprašanja, če se dogajajo kakšne spremembe tudi na višjih upravnih položajih.
Nogometašem Celja ni uspel neposredni preboj v osmino finala Uefine konferenčne lige. Na zadnji tekmi…
V slovenskem športu se znova odpira vprašanje, ki ga pristojni že desetletja potiskajo na stranski…
Za Celje se leto 2025 še ne zaključuje. Medtem ko večina prvoligašev že razmišlja o…
Mura je vstopila v zimo z občutkom negotovosti, ki ga v Murski Soboti niso vajeni.…
Vprašanje o morebitni neregularnosti Prve lige Telemach v primeru izstopa Domžal se v zadnjih dneh…
Ime Darka Milaniča se je po odhodu Matjaža Keka znova znašlo v središču razprav o…