Foto: Jure Banfi
V Portorožu se je včeraj pričela SPORTO konferenca, ki poteka že enajsto leto zapored. Regijski dogodek na enem mestu združi ljudi s področja marketinga in sponzorstev v športu. Glavni namen konference je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj.
Na konferenci pa že vse od leta 2006 naprej podeljujejo tudi nagrade za prepoznavnost športnic, športnikov in športnih klubov, tako so tudi letos izbrali športne znamke z največjo vrednostjo v očeh javnosti. Na podlagi javnomnenjske raziskave je bil za blagovno znamko leta 2014 proglašen NK Maribor, ki je nagrado “SPORTO Brands” osvojil še tretjič zapored. Vijoličasti so bili uspešni že leta 2012 in 2013, kar pove vse o priljubljenosti najuspešnejšega slovenskega nogometnega kolektiva, ki v zadnjih letih vse uspešneje igra tudi na mednarodnih prizoriščih.
Med športnicami je nagrado prejela Tina Maze, med športniki Peter Prevc, enako nagrado pa podeljujejo tudi za hrvaško in srbsko področje. Pri južnih sosedih so bili za najboljše proglašeni atletinja Sandra Perković, tenisač Marin Čilić in hokejski klub Medveščak, v Srbiji pa tenisača Ana Ivanović in Novak Đoković in košarkarski klub Partizan.
Mura je v svoje vrste pripeljala drugega poletnega novinca. Iz Celja se v Prekmurje seli…
Slovenska prestolnica bo čez leto in pol znova epicenter evropskega futsala. Med 20. januarjem in…
Peta poletna okrepitev Aluminija je postal Nal Lan Koren, ki je rdeče-beli dres kot posojen…
Olimpija nadaljuje z aktivnim poletnim prestopnim rokom – naslednji na seznamu okrepitev se je znašel…
Pri NK Maribor napovedujejo jasno: sezona, ki prihaja, mora prinesti več. Po menjavi na trenerski…
Konec junija bo najstarejše slovensko mesto ponovno zaživelo v znamenju nenavadnega, a vedno bolj priljubljenega…