Foto: Jure Banfi
V Portorožu se je včeraj pričela SPORTO konferenca, ki poteka že enajsto leto zapored. Regijski dogodek na enem mestu združi ljudi s področja marketinga in sponzorstev v športu. Glavni namen konference je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj.
Na konferenci pa že vse od leta 2006 naprej podeljujejo tudi nagrade za prepoznavnost športnic, športnikov in športnih klubov, tako so tudi letos izbrali športne znamke z največjo vrednostjo v očeh javnosti. Na podlagi javnomnenjske raziskave je bil za blagovno znamko leta 2014 proglašen NK Maribor, ki je nagrado “SPORTO Brands” osvojil še tretjič zapored. Vijoličasti so bili uspešni že leta 2012 in 2013, kar pove vse o priljubljenosti najuspešnejšega slovenskega nogometnega kolektiva, ki v zadnjih letih vse uspešneje igra tudi na mednarodnih prizoriščih.
Med športnicami je nagrado prejela Tina Maze, med športniki Peter Prevc, enako nagrado pa podeljujejo tudi za hrvaško in srbsko področje. Pri južnih sosedih so bili za najboljše proglašeni atletinja Sandra Perković, tenisač Marin Čilić in hokejski klub Medveščak, v Srbiji pa tenisača Ana Ivanović in Novak Đoković in košarkarski klub Partizan.
Kapetan Celja in član slovenske reprezentance Žan Karničnik bo zaradi poškodbe odsoten dlje časa. Pomembnega…
Zadnji četrtfinalisti slovenskega pokala so postali nogometaši Olimpije. Zmaji so na domačem terenu po spornem…
Graški Sturm na zaostali tekmi 4. kroga avstrijske Bundeslige ni izkoristil priložnosti za skok na…
Slovenski reprezentant Jaka Bijol je doživel doslej najsvetlejši trenutek po poletni selitvi v Anglijo. Šestindvajsetletnik…
Tudi Nafta na zimski premor odhaja brez poraza. Lendavčani so izvrstno jesen zaokrožili na najslajši…
Izvrstna novica za vse navijače Celja, ter tudi številne ljubitelje slovenskega klubskega nogometa. Španski strateg…