Foto: Jure Banfi
V Portorožu se je včeraj pričela SPORTO konferenca, ki poteka že enajsto leto zapored. Regijski dogodek na enem mestu združi ljudi s področja marketinga in sponzorstev v športu. Glavni namen konference je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj.
Na konferenci pa že vse od leta 2006 naprej podeljujejo tudi nagrade za prepoznavnost športnic, športnikov in športnih klubov, tako so tudi letos izbrali športne znamke z največjo vrednostjo v očeh javnosti. Na podlagi javnomnenjske raziskave je bil za blagovno znamko leta 2014 proglašen NK Maribor, ki je nagrado “SPORTO Brands” osvojil še tretjič zapored. Vijoličasti so bili uspešni že leta 2012 in 2013, kar pove vse o priljubljenosti najuspešnejšega slovenskega nogometnega kolektiva, ki v zadnjih letih vse uspešneje igra tudi na mednarodnih prizoriščih.
Med športnicami je nagrado prejela Tina Maze, med športniki Peter Prevc, enako nagrado pa podeljujejo tudi za hrvaško in srbsko področje. Pri južnih sosedih so bili za najboljše proglašeni atletinja Sandra Perković, tenisač Marin Čilić in hokejski klub Medveščak, v Srbiji pa tenisača Ana Ivanović in Novak Đoković in košarkarski klub Partizan.
Na stadionu Z’dežele tokrat ni bilo žvižgov, sodniških odločitev in razprav o ofsajdih, temveč povsem…
Olimpija se po reprezentančnem premoru podaja naravnost v ogenj – v Celju jo čaka trk…
Žreb Evropskega pokala je Muri namenil imeniten, a zahteven izziv. Namesto eksotičnega potovanja ali domačega…
Maribor se po reprezentančnem premoru vrača v pogon in takoj ga čaka preizkus živcev –…
Slovensko futsal reprezentanco danes na Kodeljevem čaka prijateljski obračun proti Hrvaški. Dvoboj dveh udeleženk evropskega…
Če je kdo mislil, da se bo Golgeter Premium liga po nekaj odigranih krogih malce…