Categories: Prva Liga

Maribor nedotakljiv, Mura na številnih področjih močno prehiteva Olimpijo

V Sloveniji običajno vselej poslušamo in prebiramo o tem, da sta Maribor in Olimpija največja kluba v deželi na sončni strani Alp. Pa je temu res tako? Kaj pravijo številke?

Pri vijoličastih bi bržčas le stežka čemurkoli lahko oporekali, saj se praktično na vseh področjih redno znajdejo na vrhu. Štajerci so najtrofejnejši klub v državi, z največjimi dosežki na mednarodnem prizorišču. Klub je redno najbolj gledan pred televizijskimi zasloni in najbolj spremljan na tribunah. Vijoličasti so pri prodaji sezonskih vstopnic že leta razred zase ter jih iz sezone v sezono prodajo več kot vsi preostali prvoligaši skupaj. Podobno velja tudi za prihodke z naslova prodaje klubskih artiklov.

Kako pa je v boju za pretendenta? Tukaj se stvari začnejo zapletati. V Ljubljani in Murski Soboti originalnih inačic kluba z dolgoletno zgodovino že dolgo več ni. Po podatkih Nogometne zveze Slovenije je Olimpija doslej dvakrat bila državni prvak in trikrat pokalni. Zmaji imajo lepo priložnost, da k svoji beri v prihodnjih tednih dodajo še dve lovoriki. Mura se lahko v obeh tekmovanjih pohvali s po enim naslovom. Na mednarodnem prizorišču so v prednosti Prekmurci, ki imajo pod pasom tudi uvrstitev v skupinski del Uefine konferenčne lige.

Pri podpori in številčnosti navijaške baze prednjačijo črno-beli. Po raziskavi časnika Večer se v prekmurski prestolnici lahko pohvalijo z 800 prodanimi sezonskimi vstopnicami, ki so klubu navrgle približno 90 tisoč evrov. Trikrat manj je iz tega vidika zaslužila Olimpija, ki je v nakup sezonske vstopnice prepričala le 284 navijačev. Povprečen obisk je v zadnjih sezonah na tribunah Fazanerije redno bil višji kot pa tisti v Stožicah. Tudi letos je tako, pa čeprav se Olimpija bržčas lahko pohvali z najboljšo sezono v svoji zgodovini, medtem ko se Mura nahaja v spodnji polovici lestvice in se ji vstopnica za Evropo vse bolj izmika. Podatkov o gledanosti pred televizijskimi zasloni za letošnjo sezono še nimamo, a v preteklih letih je razmerje sil na drugem in tretjem mestu v ligi bilo podobno tudi s tega vidika. Velikost Murske Sobote in Ljubljane je seveda neprimerljiva, toda na skrajnem severovzhodnem koncu države več kot očitno močno stojijo za svojim klubom. O tem priča tudi dejstvo, da so navijači črno-belih za klubske artikle zapravili dvakrat več denarja, kot navijači zeleno-belih. V prihodnje bodo lahko še več, saj so nedavno pri Muri odprli novo klubsko trgovino. Olimpija je lani svojo zaradi nerentabilnosti zaprla.

Število prodanih sezonskih vstopnic:
Maribor 1818
Mura 800
Olimpija 284
Koper 80
..

Povprečen obisk na domačih tekmah:
Maribor 3.494
Mura 2.258
Olimpija 1.710
Celje 1.187
..

Zaslužek s prodajo klubskih artiklov:
Maribor 450.000 evrov
Mura 100.000 evrov
Olimpija 50.000 evrov
..

Recent Posts

Dinamo zadel v polno: Na Maksimir prihaja “novi Oblak”

Dinamo iz Zagreba je v svoje vrste pripeljali enega najbolj obetavnih slovenskih vratarjev – osemnajstletnega…

9 ur ago

Antonio Marin pred evropsko tekmo: “Zmaga je zelo pomembna, da z njo dvignemo glave pred Evropo”

Ljubljanska Olimpija je novo prvenstveno poglavje odprla s trdno, a dragoceno zmago. Mura je v…

9 ur ago

Maribor padel že na uvodu, Tanrıvermiş: “Zaslužili bi si vsaj točko”

Začetek nove prvoligaške sezone so v Mariboru doživeli kot hladen tuš. V vročem štajerskem derbiju,…

10 ur ago

Riera v težavah – do jeseni ostal brez vratarja številka 1!

Zmaga nad lokalnim rivalom je Celjanom prinesla veselje – in hkrati resen glavobol. V 88.…

10 ur ago

Slovenske predstavnike v primeru napredovanja čaka veliko dela

Žreb kroglic za tretji krog evropske oziroma konferenčne lige je četverici slovenskih klubov v primeru…

24 ur ago

Znani potencialni nasprotniki v tretjem krogu kvalifikacij

Danes v popoldanskih urah bo na sedežu Evropske nogometne zveze opravljen žreb tretjih krogov kvalifikacij…

1 dan ago