Foto: Zala Anzelc
Sobotni večni derbi Olimpije in Maribora je na tribune največjega slovenskega nogometnega objekta zvabil skoraj 14 tisoč gledalcev, natančneje, dvoboj vodilnih moštev državnega prvenstva si je v živo ogledalo kar 13.770 nogometnih navdušencev.
Dvoboj večnih rivalov pa je odličen sprejem doživel tudi pri televizijskih gledalcih, saj ga je po podatkih AGB Nielsen Media Research pred malimi zasloni v ciljni skupini 4+ ogledalo kar 313.675 gledalcev, kar pomeni, da si je tekmo ogledalo kar 36,5% vseh gledalcev, ki so bili v tistem času pred televizijskimi sprejemniki, so sporočili iz Nogometne zveze Slovenije. To obenem pomeni, da je bil derbi najbolj gledan slovenski športni dogodek letošnje sezone.
“Odlična TV gledanost tekme slovenskega državnega prvenstva je še dodatno spodbuda tudi zato, ker so imeli gledalci v zadnjem obdobju na malih sprejemnikih možnost gledati odlične nogometne tekme, vključno s tekmama slovenske nogometne reprezentance proti Slovaški in Angliji. Slovenski nogomet je tako v zadnjih desetih dneh pred TV zaslone in na stadione pritegnil več kot milijon nogometnih navdušencev v Sloveniji,” so še zapisali pri NZS.
Uvodnih 65 tekem letošnjega državnega prvenstva si je v živo ogledalo 96.800 gledalcev, kar je v povprečju 1.489 na tekmo, kar je sicer nekoliko manj od lanske sezone, ki se lahko pohvali s številko 1.569 gledalcev na srečanje.
Na prvoligaško sezono se zavzeto pripravljajo tudi v Kidričevem, kjer bodo po letu premora navijači…
Slovenska reprezentanca do 21 let je s porazom proti Češki zaključila z nastopi na evropskem…
Trojici slovenskih evropskih klubov se je danes na žrebu v švicarskem Nyonu pridružil tudi Maribor,…
Nemanja Milojević, 17-letni vezist z izjemnim nosom za gol, zapušča slovenski nogomet in se seli…
Za morebitno uvrstitev v skupinski del Uefine evropske lige bodo Celjani v drugem kvalifikacijskem krogu…
Nogometaši Celja so v Kranjski Gori že sredi intenzivnih priprav, saj jih v kratkem čakajo…