Foto: Zala Anzelc
Sobotni večni derbi Olimpije in Maribora je na tribune največjega slovenskega nogometnega objekta zvabil skoraj 14 tisoč gledalcev, natančneje, dvoboj vodilnih moštev državnega prvenstva si je v živo ogledalo kar 13.770 nogometnih navdušencev.
Dvoboj večnih rivalov pa je odličen sprejem doživel tudi pri televizijskih gledalcih, saj ga je po podatkih AGB Nielsen Media Research pred malimi zasloni v ciljni skupini 4+ ogledalo kar 313.675 gledalcev, kar pomeni, da si je tekmo ogledalo kar 36,5% vseh gledalcev, ki so bili v tistem času pred televizijskimi sprejemniki, so sporočili iz Nogometne zveze Slovenije. To obenem pomeni, da je bil derbi najbolj gledan slovenski športni dogodek letošnje sezone.
“Odlična TV gledanost tekme slovenskega državnega prvenstva je še dodatno spodbuda tudi zato, ker so imeli gledalci v zadnjem obdobju na malih sprejemnikih možnost gledati odlične nogometne tekme, vključno s tekmama slovenske nogometne reprezentance proti Slovaški in Angliji. Slovenski nogomet je tako v zadnjih desetih dneh pred TV zaslone in na stadione pritegnil več kot milijon nogometnih navdušencev v Sloveniji,” so še zapisali pri NZS.
Uvodnih 65 tekem letošnjega državnega prvenstva si je v živo ogledalo 96.800 gledalcev, kar je v povprečju 1.489 na tekmo, kar je sicer nekoliko manj od lanske sezone, ki se lahko pohvali s številko 1.569 gledalcev na srečanje.
Prvi krog drugoligaškega prvenstva se je zaključil na Jesenicah in v Krškem. Jeseničani so na…
Odlična avgustovska forma, ki so jo ujeli nogometaši Celja, ne pojenja. Grofje so na domačem…
V Ajdovščini se je znova razplamtel obračun, ki je v preteklosti znal greniti življenje Mariborčanom.…
Na domžalski zelenici je Olimpija razgrajala, kot da poraz proti Celju nikoli ni obstajal. Ivan…
Četrti krog državnega prvenstva je bil usoden za Koprčane, ki so na Bonifiki prvič v…
Varovanci Jure Arsiča nadaljujejo z dobrimi predstavami na začetku letošnje sezone. Povratniki med prvoligaško elito…