Foto: Damir Mrkonjić
V celjskem prvoligašu so z novo sezono naredili korenite premike tudi na področju marketinga. V začetku septembra so pred prvenstvenim obračunom s kranjskim Triglavom zagnali zabavni park za najmlajše, po vzoru Maribora pa so tudi v Celju dobili avtobus, ki je opremljen v barve celjskega kluba. Nogometaši so na prvi šolski dan v šole pospremili najmlajše. Še zadnjo novost pa predstavlja maskota z imenom Grofko, ki ga bodo v Celju sicer premierno predstavili med 11. in 16. septembrom na Mednarodnem sejmu obrti in podjetnosti. Grofko je tako sicer prva uradna maskota katerega od slovenskih prvoligašev.
Slovenska reprezentanca do 21 let je na tretji kvalifikacijski tekmi za uvrstitev na evropsko prvenstvo…
Slovenska mladinska reprezentanca se je uvrstila v elitni del kvalifikacij za uvrstitev na evropsko prvenstvo.…
Josip Iličić je v Kopru našel mir, a njegova zgodba ostaja ena najbolj dramatičnih v…
Albert Riera je v Celju ustvaril skoraj mitski status. Ko se je vrnil iz Bordeauxa,…
Slovenska nogometna reprezentanca tudi po oktobrskem ciklusu ostaja ujeta v istem krogu vprašanj: ali lahko…
Slovenska reprezentanca je znova trčila ob isti zid – obrambno stabilna, a napadalno premalo konkretna.…