Foto: Damir Mrkonjić
V celjskem prvoligašu so z novo sezono naredili korenite premike tudi na področju marketinga. V začetku septembra so pred prvenstvenim obračunom s kranjskim Triglavom zagnali zabavni park za najmlajše, po vzoru Maribora pa so tudi v Celju dobili avtobus, ki je opremljen v barve celjskega kluba. Nogometaši so na prvi šolski dan v šole pospremili najmlajše. Še zadnjo novost pa predstavlja maskota z imenom Grofko, ki ga bodo v Celju sicer premierno predstavili med 11. in 16. septembrom na Mednarodnem sejmu obrti in podjetnosti. Grofko je tako sicer prva uradna maskota katerega od slovenskih prvoligašev.
Maribor se tudi po petih krogih Prve lige Telemach še vedno išče. Po dramatičnem remiju…
Leto je naokoli in zopet je čas za tradicionalno krvodajalsko akcijo v Mariboru "Vijol’čna kri…
Koprčani so danes potrdili kadrovski rez – klub sta zapustila Toni Domgjoni in Jasmin Čeliković.…
V Mariboru so povlekli novo potezo, ki je pretresla slovensko nogometno sceno. Eksperiment z mladim…
Zadnji obračun drugega kroga 2. SNL se je odvijal v Novem mestu kjer je na…
Turški strateg Tuğberk Tanrıvermiş ni preživel slabega uvoda v novo sezono in se po vsega…