Bravo sklenil generalno sponzorstvo z MASTERCARD

NK Bravo je dobil generalnega sponzorja mladinskih selekcij kluba – Mastercard. Kot so dejali akterji skupne zgodbe, je cilj narediti stadion ŽAK v ljubljanski Šiški popolnoma brezgotovinski. Mastercard je poskrbel za nakup dresov za mladinske selekcije NK Bravo, obenem pa bo tudi generalni partner mladinske ekipe, ki se bo imenovala NK Bravo Mastercard.

“V zadnjih mesecih smo v NK Bravo izpeljali številne dobrodelne akcije, s katerimi smo zbirali sredstva za nakup novih tekmovalnih dresov za več kot 250 otrok. S serijo dobrodelnih dražb, pri katerih so nam pomagali številni znani slovenski športniki, srečelovom na zadnji tekmi lanske sezone, ki smo ga izvedli s pomočjo naših sponzorjev in partnerjev, donacijami in prodajo dobrodelnih vstopnic, smo za najmlajše zbrali več kot 6.500 evrov in v celoti dosegli naš cilj. Skupaj s podjetjem Mastercard pa smo ga sedaj še bistveno presegli. Vsi otroci, ki trenirajo v Nogometni šoli Bravo, bodo namreč brezplačno v trajno last dobili celoten tekmovalni komplet našega uradnega opremljevalca JOMA, enakega, kot ga uporablja članska ekipa. S tem sledimo naši osnovni zgodbi, v kateri članska ekipa in celoten mladinski pogon delujeta kot ena družina,” je ob oznanitvi novega strateškega partnerstva z Mastercard povedal Matjaž Polanič, poslovni direktor NK Bravo.

“Neprecenljiva doživetja so vcepljena v jedro delovanja Mastercard, podpora eni izmed najbolj pozitivnih ekipnih športnih zgodb v Sloveniji pa je šele prvi korak. V naslednjih tednih bomo namreč podprli tudi prizadevanja NK Bravo, da Stadion ŽAK v Ljubljani postane brezgotovinski stadion. Od vrtečih vrat, ki vodijo na ŽAK, pa vse do zelenice bomo tako skupaj z NK Bravo poskrbeli za izkušnjo, ki zbližuje in povezuje, podobno kot nas povezuje tudi žoga. V naslednjih dneh skupaj začenjamo tudi #BravoMastercardChallenge. Zmagovalce serije izzivov ob koncu jesenskega dela Prve lige Telekom Slovenije čaka prav posebno presenečenje, saj se bodo lahko udeležili tudi treninga članske ekipe. Najboljši bodo lahko svoje veščine pokazali tudi na dneve  domačih tekem, podobno kot sta obiskovalce na zadnji tekmi lanske sezone navdušila 10-letna Neja in 13-letni Jure,” je načrte za prihodnost predstavil Aleš Petejan, vodja marketinga v Mastercard Slovenija.

“Pridobitev generalnega partnerja mladinske ekipe je prvi korak in ponosni smo, da smo ga lahko naredili s tako prepoznavno svetovno družbo. Naš srednjeročni cilj pa je, da bodo tudi vse preostale mladinske selekcije pridobile svojega generalnega partnerja. V NK Bravo zgodbe gradimo na dolgi rok in brez dvoma je tudi to eden od načinov, kako še izboljšati našo nogometno šolo in najmlajšim zagotoviti najboljše možne pogoje za uspeh tako na športnem kot tudi osebnostnem področju,” je še povedal Polanič.

Recent Posts

Domžale ostajajo brez točk, Aluminij do zmage v sodnikovem dodatku

Uvod šestega kroga državnega prvenstva je bil uspešen za Aluminij, ki je prišel do zmage…

13 ur ago

Nemški bočni branilec okrepil Obalo: “Florian, willkommen!”

Koper je predstavil novo okrepitev – med rumeno-modre prihaja izkušeni nemški branilec Florian Hartherz. Na…

1 dan ago

Van de Looi udaril po lastni ekipi: “Preveč naivna in neodločna obramba”

Olimpija je doživela boleč poraz proti Noahu, ki je v Stožicah slavil, s kar 4:1…

1 dan ago

Riera zahteva pomoč: “Igramo za celo državo, zaslužimo si počitek”

Na stadionu Z’dežele je Celje proti Baniku iz Ostrave prikazalo eno najboljših evropskih predstav zadnjih…

1 dan ago

FOTO: Celje – Banik Ostrava 1:0 (21.8.2025)

Prva tekma zadnjega kvalifikacijskega kroga za uvrstitev v Uefino konferenčno ligo se je rezultatsko gledano…

2 dneva ago

Armenski prvak se je v Stožicah poigral z zmaji

Ljubljanska Olimpija je že po prvih 90 minutah zadnjega kroga kvalifikacij za uvrstitev v Uefino…

2 dneva ago