Bravo sklenil generalno sponzorstvo z MASTERCARD

NK Bravo je dobil generalnega sponzorja mladinskih selekcij kluba – Mastercard. Kot so dejali akterji skupne zgodbe, je cilj narediti stadion ŽAK v ljubljanski Šiški popolnoma brezgotovinski. Mastercard je poskrbel za nakup dresov za mladinske selekcije NK Bravo, obenem pa bo tudi generalni partner mladinske ekipe, ki se bo imenovala NK Bravo Mastercard.

“V zadnjih mesecih smo v NK Bravo izpeljali številne dobrodelne akcije, s katerimi smo zbirali sredstva za nakup novih tekmovalnih dresov za več kot 250 otrok. S serijo dobrodelnih dražb, pri katerih so nam pomagali številni znani slovenski športniki, srečelovom na zadnji tekmi lanske sezone, ki smo ga izvedli s pomočjo naših sponzorjev in partnerjev, donacijami in prodajo dobrodelnih vstopnic, smo za najmlajše zbrali več kot 6.500 evrov in v celoti dosegli naš cilj. Skupaj s podjetjem Mastercard pa smo ga sedaj še bistveno presegli. Vsi otroci, ki trenirajo v Nogometni šoli Bravo, bodo namreč brezplačno v trajno last dobili celoten tekmovalni komplet našega uradnega opremljevalca JOMA, enakega, kot ga uporablja članska ekipa. S tem sledimo naši osnovni zgodbi, v kateri članska ekipa in celoten mladinski pogon delujeta kot ena družina,” je ob oznanitvi novega strateškega partnerstva z Mastercard povedal Matjaž Polanič, poslovni direktor NK Bravo.

“Neprecenljiva doživetja so vcepljena v jedro delovanja Mastercard, podpora eni izmed najbolj pozitivnih ekipnih športnih zgodb v Sloveniji pa je šele prvi korak. V naslednjih tednih bomo namreč podprli tudi prizadevanja NK Bravo, da Stadion ŽAK v Ljubljani postane brezgotovinski stadion. Od vrtečih vrat, ki vodijo na ŽAK, pa vse do zelenice bomo tako skupaj z NK Bravo poskrbeli za izkušnjo, ki zbližuje in povezuje, podobno kot nas povezuje tudi žoga. V naslednjih dneh skupaj začenjamo tudi #BravoMastercardChallenge. Zmagovalce serije izzivov ob koncu jesenskega dela Prve lige Telekom Slovenije čaka prav posebno presenečenje, saj se bodo lahko udeležili tudi treninga članske ekipe. Najboljši bodo lahko svoje veščine pokazali tudi na dneve  domačih tekem, podobno kot sta obiskovalce na zadnji tekmi lanske sezone navdušila 10-letna Neja in 13-letni Jure,” je načrte za prihodnost predstavil Aleš Petejan, vodja marketinga v Mastercard Slovenija.

“Pridobitev generalnega partnerja mladinske ekipe je prvi korak in ponosni smo, da smo ga lahko naredili s tako prepoznavno svetovno družbo. Naš srednjeročni cilj pa je, da bodo tudi vse preostale mladinske selekcije pridobile svojega generalnega partnerja. V NK Bravo zgodbe gradimo na dolgi rok in brez dvoma je tudi to eden od načinov, kako še izboljšati našo nogometno šolo in najmlajšim zagotoviti najboljše možne pogoje za uspeh tako na športnem kot tudi osebnostnem področju,” je še povedal Polanič.

Recent Posts

V knežjem mestu mreži mirovali, Celjani se bodo za osmino finala udarili z Drito ali Noahom

Nogometašem Celja ni uspel neposredni preboj v osmino finala Uefine konferenčne lige. Na zadnji tekmi…

20 ur ago

SPINS stopnjuje pritisk na NZS: zahteva garancijski sklad in grozi s stavko

V slovenskem športu se znova odpira vprašanje, ki ga pristojni že desetletja potiskajo na stranski…

1 dan ago

Grofje pred večerom resnice: Top 8 ali še dve tekmi več?

Za Celje se leto 2025 še ne zaključuje. Medtem ko večina prvoligašev že razmišlja o…

1 dan ago

Mura v zimi brez iluzij: cilj je jasen, poti pa malo

Mura je vstopila v zimo z občutkom negotovosti, ki ga v Murski Soboti niso vajeni.…

3 dnevi ago

Prva liga brez Domžal? Predsednik NZS odgovarja jasno

Vprašanje o morebitni neregularnosti Prve lige Telemach v primeru izstopa Domžal se v zadnjih dneh…

3 dnevi ago

Iz Arabije do Brda? Milanič pušča odprta vrata reprezentanci

Ime Darka Milaniča se je po odhodu Matjaža Keka znova znašlo v središču razprav o…

3 dnevi ago