ŽŠD Ljubljana

Uporabniški avatar
Viator&Vektor
Prispevkov: 4387
Pridružen: 21. Dec 2011 15:58
Klub: Železničar

Re: ŽŠD Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Viator&Vektor » 16. Jun 2017 15:59

A vi ne dojamete, da tole igrišče na glavnem stadionu ni nogometnih dimenzij?

Mi tu (glede na to, da je to nogometni forum) govorimo o malem stadionu.
Bolje izpasti glup, kot iz lige.

Uporabniški avatar
Astoria
Prispevkov: 1897
Pridružen: 19. Dec 2011 23:49

Re: ŽŠD Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Astoria » 16. Jun 2017 17:11

Morda le tak zorni kot, morda je hecno narisano, morebiti pa je res. Upajmo, da so se "zmotili" in da temu ne bo tako. Drugače res ne vidim smisla takega stadiona.

Uporabniški avatar
Viator&Vektor
Prispevkov: 4387
Pridružen: 21. Dec 2011 15:58
Klub: Železničar

Re: ŽŠD Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Viator&Vektor » 16. Jun 2017 18:17

Tudi če je čuden kot, je še vedno tako vrisana steza, da so prostori za skoke na notranji strani, potem pa še vse tisto za mete itd. Če bo vsaj približno tako kot je na načrtu, ni šans, da se tu igra nogomet. Poglejte kako zgleda atletski stadion Kladivarja v Celju, pomoje bo podobno.

Upam seveda, da se motim.
Bolje izpasti glup, kot iz lige.

Pietro
Prispevkov: 2338
Pridružen: 14. Nov 2012 16:08

Re: ŽŠD Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Pietro » 16. Jun 2017 18:23

Jap, mislim, da bo glavni stadion namenjen zgolj atletiki, fuzbal pa se bo igral na "rezervnem" placu.

Uporabniški avatar
Viator&Vektor
Prispevkov: 4387
Pridružen: 21. Dec 2011 15:58
Klub: Železničar

Re: ŽŠD Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Viator&Vektor » 11. Jul 2018 23:22

Atletski center bo zbližal Šiško in Bežigrad

www.dnevnik.si

Mestni svet je potrdil spremembe ureditvenega načrta za prenovo atletskega kompleksa v Šiški, ki naj bi občino stala dobrih 14 milijonov evrov. Na tem območju ne bodo nastale le nove sodobne športne površine, z novimi cestami se bosta bolje povezala Šiška in Bežigrad.

Mestna občina Ljubljana bi lahko že prihodnje leto zaprosila za gradbeno dovoljenje za atletski center v Šiški, saj je mestni svet potrdil predlagane spremembe prostorskega akta za območje, ujeto med kamniško in gorenjsko železniško progo. Po projektu bodo prenovili glavni atletski stadion, ki bo sprejel 5000 gledalcev, zgradili novo atletsko dvorano z vsemi spremljajočimi prostori in tribunami za 1500 gledalcev, športniki bodo dobili še pomožni atletski stadion in center za mete, parkiranje bo urejeno v podzemni garažni hiši za 380 vozil.
A projekt presega zgolj športni vidik, saj gre po besedah ljubljanskega podžupana za urbanizem tudi za pomembno revitalizacijo območja med obema železniškima progama. S temi ima Ljubljana prej slabe kot dobre izkušnje, pomislimo recimo na Šmartinski podvoz, eno najbolj perečih prometnih točk v mestu, ali na dejstvo, da so železniške proge v mestu prej v napoto kot kaj drugega. Zaradi dveh železniških prog trpijo tudi povezave med Šiško in Bežigradom, hendikepirano pa je celotno območje med progama, kjer so se razvijale predvsem industrijske vsebine.
Prva pridobitev gradnje atletskega centra v Šiški bo nov podhod za pešce in kolesarje pod gorenjsko železniško progo na križišču Verovškove in Goriške ulice, ki bo nadomestil nivojski prehod, zavarovan le z andrejevim križem. To je daleč najnevarnejši prehod v Ljubljani, kjer so od leta 2002 umrli že štirje ljudje.
Izjemno pozitivno je, da je občina v načrt urejanja območja atletskega stadiona vključila tudi podaljšanje Magistrove ulice, ki se bo prek kamniške proge v naslednji fazi navezala na Podmilščakovo in naprej na Posavskega ulico. Gre za pomembno alternativo povezavi Samova–Drenikova ulica ali vožnji po Vodovodni cesti.
Opozoriti je treba, da ta prometna povezava ne bo del projekta atletskega centra, temveč jo bo ljubljanska občina uresničila kot ločen projekt, za katerega bo morala še sprejeti občinski podrobni prostorski načrt. Ta bo odgovoril tudi na vprašanje, kako bo izveden prehod čez kamniško progo, čeprav je težko pričakovati, da bi ga uredili nivojsko. Ureditveni načrt za atletski center upošteva tudi načrte države z gorenjsko progo, ki naj bi se ji nekoč pridružila nova železniška proga Ljubljana–Kranj–Jesenice–državna meja z navezavo na letališče Brnik. Zato je občina predvidela rezervat za prestavitev ceste Ob kamniški progi, kjer naj bi potekala nova železniška proga.
Zanimiva je tudi rešitev, po kateri bodo ukinili tudi obstoječi nivojski prehod (zavarovan z zapornicami) v Magistrovi ulici, ki ga bi nadomestilo kar krožišče pod gorenjsko progo, na katero bi se navezale še Ulica Alme Sodnik, Litostrojska cesta ter Goriška in Smrekarjeva ulica.

Do Brnika bo še dolga pot

In kdaj naj bi se ti načrti uresničili? Ljubljanska občina je 16 milijonov evrov vreden projekt atletskega centra že vključila v letošnji in proračun za prihodnje leto. Letos je predvidela 1,66 milijona evrov za izdelavo projektne in investicijske dokumentacije, presojo vplivov na okolje ter za začetek izvedbe javnega naročila za izbiro izvajalca gradbeno obrtniških in inštalacijskih del. Glavnina sredstev, skoraj 11 milijonov evrov, je predvidena v letu 2020, medtem ko so še tri milijone evrov rezervirali za leto 2021, ko naj bi projekt dokončali. Takrat bo predvidoma urejen tudi podhod za pešce in kolesarje na križišču Verovškove in Goriške ulice.
Težje pa je napovedati, kdaj bo občina uredila povezavo med Magistrovo in Posavskega ulico ter krožišče pod železniško progo pri Goriški ulici. Ta dva projekta sta namreč odvisna tudi od države, ki je recimo leta 2011 napovedala, da bo milijardo evrov vredna nova proga med Ljubljano in Jesenicami z navezavo na Brnik stala do konca desetletja, sedem let pozneje pa ni niti še umeščena v prostor. Sklep o pripravi državnega prostorskega načrta je vlada namreč sprejela šele marca letos.
In pa še:
Kmalu se obeta začetek del pri obnovi atletskega stadiona v Šiški. "Na podlagi arhitekturne rešitve in natečaja je bila konec lanskega leta podpisana pogodba s projektantom. V prvi polovici leta bomo pridobili gradbeno dovoljenje in nato šli v izvedbo del. Tako bomo dobili nov stadion s pomožnimi metališči in dvestometrsko pokrito krožno stezo. V Sloveniji je še nimamo, tako da morajo atleti izvesti državna prvenstva na tujem," je povedal Kolenc.
Bi bilo pa zanimivo videti, kako je lahko Bravo licenciral novo sezono, saj naj bi šli jeseni v izvedbo del, vsa dokumentacija pa mora biti uradno zaključena do decembra in takrat se potem začne gradnja.
Bolje izpasti glup, kot iz lige.

Uporabniški avatar
Viator&Vektor
Prispevkov: 4387
Pridružen: 21. Dec 2011 15:58
Klub: Železničar

Re: ŽŠD Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Viator&Vektor » 18. Okt 2018 10:54

Začetek del je prestavljen na junij 2019.

Zoki:
Na področju športa računam, da bomo do februarja dobili gradbeno dovoljenje za atletski stadion ŽAK v Šiški. Če bo vse potekalo po načrtih, bomo dela začeli maja ali junija in v enem letu bomo tako dobili stadion, ki bo omogočal vrhunska svetovna atletska tekmovanja.
So pa tudi malo spremenili načrte drugače...
Bolje izpasti glup, kot iz lige.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov