Categories: Drugo

Projekt »Mi smo Mura« prejel priznanje za najboljšo družbeno odgovorno akcijo

Podeljene so bile nagrade in priznanja Sporto, ki jih vsako leto podelijo za dosežke na področju sponzorstva in marketinga v športu. Posebno priznanje za najboljšo družbeno odgovorno akcijo je dobil projekt NŠ Mura »Mi smo Mura«.

SPORTO priznanja so namenjena športnim organizacijam in posameznikom v športnih organizacijah za njihove aktivnosti na področju upravljanja z družbenimi omrežji ter za izvedbo družbeno odgovornih projektov, ki jih je na slovenskem trgu zaznala in izbrala posebna žirija. Žirijo so sestavljali štirje strokovnjaki, ki imajo vpogled v slovenski športno-marketinški trg, in sicer: Luka Maselj (vodja marketinga B2C | Continental Adria), Jure Doler (lastnik in direktor | Engagency), Uroš Svenšek (digitalni strateg | Agencija 101) in Marko Cirman (novinar | Radio Val 202).

MI SMO MURA – prodali več kot 10.000 vstopnic za tekmo brez gledalcev

Med prvim valom epidemije koronavirusa, ko so prvič v novejši zgodovini stadioni samevali, je NŠ Mura organizirala projekt »Mi smo Mura«, s katerim je pred tekmovalnim vrhuncem sezone – polfinalom in finalom Pokala Slovenije – aktivirala zvesto navijaško bazo. Vzpostavljenih je bilo 56 prodajnih točk v lokalih po vsem Pomurju, v katerih so navijači lahko kupili posebne spominske zbirateljske vstopnice z motivi in podpisi vseh igralcev, članov strokovnega osebja ter navijaške skupine Black Gringos.

Namesto na stadionu, kot običajno, so navijači po takrat veljavnih omejitvah spremljali tekme Mure v lokalih in tam izkazovali strastno pripadnost klubu. Čeprav je v sezoni 2019/2020 v povprečju domače tekme Mure na Fazaneriji spremljalo 3.000 ljudi, je bilo za prvo tekmo brez gledalcev na Fazaneriji z ekipo NK Tabor Sežana,13. junija 2020, prodanih več kot 10.000 vstopnic. Tekma brez prisotnosti gledalcev se je tako v zgodovino vpisala kot tekma Mure, za katero je bilo prodanih največ vstopnic v vsej zgodovini kluba.

Projekt je mobiliziral navijaško skupnost in jih spodbudil k varnemu združevanju v lokalih po vsej regiji, ki so se znašli v neugodni situaciji zaradi epidemije koronavirusa. Lokali, v katerih so se navijači zbirali, predstavljajo okolje, ki je zelo pomembno za grajenje navijaške skupnosti. S projektom »Mi smo Mura« je NŠ Mura vzpodbudila navijaško pripadnost, kar je zelo pozitivno vplivalo na odgovor po epidemiji koronavirusa v lokalnem okolju z vidika družbene odgovornosti.

Recent Posts

Mura mlademu branilcu ponudila podpis profesionalne pogodbe

V Fazaneriji so zimski premor izkoristili za podpis pogodbe s talentiranim nogometašem iz Murine nogometne…

2 dneva ago

Sešlar se za rekordno odškodnino vrača v knežje mesto

Vodstvu nogometnega kluba Celje je uspel velik met. V vrste vodilne ekipe državnega prvenstva se…

2 dneva ago

Mariborčani potrdili sodelovanje z Ilirijo, trener zeleno-belih bi naj postal Karanović

Nogometni klub Maribor bo spomladi v 2. SNL dobil rezervno moštvo. V taboru 16-kratnih državnih…

3 dnevi ago

Dober posel Celja, grofe v zameno za sedemmestno odškodnino zapušča Šturm

Manj kot leto dni po prihodu v knežje mesto se od dresa Celja poslavlja Danijel…

3 dnevi ago

Ilirija 1911 odslej pod okriljem Maribora?

Kot strela iz jasnega je udarila novica, da bo Maribor že v tej sezoni dobil…

4 dnevi ago

Kaj se kuha v Ljudskem vrtu? Basgul razkriva načrt za 2026

Čeprav je tekmovalni koledar Prve lige Telemach trenutno na premoru, je v Ljudskem vrtu vse…

5 dni ago