Categories: Drugo

Projekt »Mi smo Mura« prejel priznanje za najboljšo družbeno odgovorno akcijo

Podeljene so bile nagrade in priznanja Sporto, ki jih vsako leto podelijo za dosežke na področju sponzorstva in marketinga v športu. Posebno priznanje za najboljšo družbeno odgovorno akcijo je dobil projekt NŠ Mura »Mi smo Mura«.

SPORTO priznanja so namenjena športnim organizacijam in posameznikom v športnih organizacijah za njihove aktivnosti na področju upravljanja z družbenimi omrežji ter za izvedbo družbeno odgovornih projektov, ki jih je na slovenskem trgu zaznala in izbrala posebna žirija. Žirijo so sestavljali štirje strokovnjaki, ki imajo vpogled v slovenski športno-marketinški trg, in sicer: Luka Maselj (vodja marketinga B2C | Continental Adria), Jure Doler (lastnik in direktor | Engagency), Uroš Svenšek (digitalni strateg | Agencija 101) in Marko Cirman (novinar | Radio Val 202).

MI SMO MURA – prodali več kot 10.000 vstopnic za tekmo brez gledalcev

Med prvim valom epidemije koronavirusa, ko so prvič v novejši zgodovini stadioni samevali, je NŠ Mura organizirala projekt »Mi smo Mura«, s katerim je pred tekmovalnim vrhuncem sezone – polfinalom in finalom Pokala Slovenije – aktivirala zvesto navijaško bazo. Vzpostavljenih je bilo 56 prodajnih točk v lokalih po vsem Pomurju, v katerih so navijači lahko kupili posebne spominske zbirateljske vstopnice z motivi in podpisi vseh igralcev, članov strokovnega osebja ter navijaške skupine Black Gringos.

Namesto na stadionu, kot običajno, so navijači po takrat veljavnih omejitvah spremljali tekme Mure v lokalih in tam izkazovali strastno pripadnost klubu. Čeprav je v sezoni 2019/2020 v povprečju domače tekme Mure na Fazaneriji spremljalo 3.000 ljudi, je bilo za prvo tekmo brez gledalcev na Fazaneriji z ekipo NK Tabor Sežana,13. junija 2020, prodanih več kot 10.000 vstopnic. Tekma brez prisotnosti gledalcev se je tako v zgodovino vpisala kot tekma Mure, za katero je bilo prodanih največ vstopnic v vsej zgodovini kluba.

Projekt je mobiliziral navijaško skupnost in jih spodbudil k varnemu združevanju v lokalih po vsej regiji, ki so se znašli v neugodni situaciji zaradi epidemije koronavirusa. Lokali, v katerih so se navijači zbirali, predstavljajo okolje, ki je zelo pomembno za grajenje navijaške skupnosti. S projektom »Mi smo Mura« je NŠ Mura vzpodbudila navijaško pripadnost, kar je zelo pozitivno vplivalo na odgovor po epidemiji koronavirusa v lokalnem okolju z vidika družbene odgovornosti.

Recent Posts

Zmaji znova v akciji – trener opozarja na nevarnost Radomelj

Po reprezentančnem premoru se nogometaši Olimpije vračajo v tekmovalni ritem. Jutri ob 17:30 jih v…

9 ur ago

Vijol’čna prihodnost: Đalović trener, Ilıcalı obljublja milijonska vlaganja

V Ljudskem vrtu je bil danes vse prej kot običajen dan. Lastnik NK Maribor Acun…

9 ur ago

Nov Olimpijin milijonski posel: član udarne enajsterice se seli v Izrael

Pri Olimpiji so sklenili enega največjih poslov zadnjega obdobja. Nigerijski vezist Peter Agba bo svojo…

15 ur ago

Francoski čarovnik z Bonifike odšel na Bližnji vzhod

Na Bonifiki so se poslovili od še enega pomembnega člena zasedbe. Po Deniju Juriću je…

15 ur ago

2. krog Golgeter Premium lige: ROHO razbil Miklavž, štiri ekipe s stoodstotnim izkupičkom

Drugi krog Golgeter Premium lige MNZ Maribor je prinesel pravo bero zadetkov in potrdil, da…

2 dneva ago

Ukrajinski talent nazaj pri zmajih

Ljubljanska Olimpija je tik pred koncem prestopnega obdobja dobila okrepitev, ki jo v Stožicah že…

2 dneva ago