Foto: Martin Franetič
Na sedežu Nogometne zveze Slovenije na Brdu pri Kranju se že v polnem pogonu pripravljajo na prihajajoči športni vrhunec, evropsko nogometno prvenstvo v Nemčiji. Zaključni turnir stare celine bo na sporedu med 14. junijem in 14. julijem, slovenska izbrana vrsta bo prvič na teren stopila 16. junija v Stuttgartu proti Danski.
Medtem ko potekajo priprave na nogometni praznik pa v zakulisju številni izkoriščajo priložnost, da obrnejo trenutek v svojo korist. Pri NZS v zadnjem obdobju opažajo, da številna podjetja in posamezniki izrabljajo veliki dogodek za lastno korist. Na Brdu pri Kranju opozarjajo in naprošajo za prenehanje tovrstnih praks, obenem pa pojasnjujejo, da se slovenski nogomet in šport lahko dolgoročno podpirata le s sponzorskim vlaganjem podjetij v slovenski šport.
Sporočilo za javnost NZS objavljamo v celoti:
Spoštovani mediji, športna javnost in partnerji,
Nogometna zveza Slovenije (NZS) želi vzpostaviti jasno stališče glede vloge in pomena sponzorskih pravic ter vlaganj podjetij v slovenski šport.
NZS s tem namenom v javnost pošilja sporočilo, da brez sponzorskih pravic in vlaganj podjetij v slovenski šport, uspehov slovenskih športnikov ne bi bilo. Z vlaganji se oblikujejo pogoji za razvoj, infrastrukturo, klube in mlajše selekcije, kar je ključno za trajnostno rast športa v naši državi.
Prav je, da podjetja, ki slovenski šport podpirajo skozi leta, ob njegovih dosežkih žanjejo plodove. To je pošteno in legitimno.
Na drugi strani pa se žal pojavljajo tudi takšni, ki izkoriščajo pozornost športne javnosti brez dejanske podpore slovenskemu športu. Te prakse ne le, da omalovažujejo trud in poštenost pravih podpornikov, ampak močno škodijo ugledu in integriteti slovenskega športa. Zato NZS odločno poziva k prenehanju tovrstnih nepoštenih praks, ki ogrožajo dolgoročno financiranje in razvoj športa v naši državi.
NZS zato odločno poziva vse, da nemudoma prenehajo z neupravičenimi aktivnostmi, oglaševalskimi in prodajnimi akcijami, ne le v zvezi z nogometom, ampak predvsem naj takšnih praks ne uporabljajo pri športih, ki so za svoje delovanje v celoti odvisni od trženja sponzorskih pravic. Če bi se vsa podjetja na trgu vedla kakor posamezne blagovne znamke in zastopniki ali prodajalci, trg pa dopuščal tovrstne prakse, dolgoročnega financiranja v slovenski šport ne bo.
NZS se zahvaljuje partnerjem moške reprezentance za dolgoletno podporo, v dobrih in tekmovalno manj uspešnih časih: Mercator d. o. o., Nova Ljubljanska Banka d. d., Petrol d. d., Pivovarna Laško Union, Telekom Slovenije d. d. in Zavarovalnica Triglav d.d.
Vaša zavezanost in podpora sta ključnega pomena za razvoj slovenskega nogometa ter športa na splošno. Zaradi vas se Slovenci lahko veselimo uspehov športnikov, kar neguje naš nacionalni ponos.
Zahvaljujemo se vam za pozornost in podporo ter vas prosimo, da se skupaj z nami zavzamete za pošten in integritete poln športni prostor v Sloveniji.
Nogometaši Maribora so v danes prvič zavihali rokave in zakorakali v priprave na sezono 2025/26…
Klemen Nemanič po slovesu od Celja ostaja brez novega kluba – vsaj za zdaj. Čeprav…
Namesto nove okrepitve iz tujine je Celje predstavilo nekaj povsem drugačnega – dogovor o sodelovanju…
Slovenski nogometaš Gal Kurež bo nogometno pot nadaljeval pod ciprskim soncem. Potem ko se v…
Nova poletna okrepitev v zasedbi Primorja je Jon Ficko. Enaindvajsetletni osrednji branilec se v vrste…
Prvo poletno okrepitev so predstavili tudi v Kopru. Dres kanarčkov bo v prihajajoči sezoni nosil…